Известие

Collapse
No announcement yet.

дросел жтд

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ок благодаря за мнението ви,продължавам с мъдренето

    Comment


    • #32
      Ако ти трябва клапа имам, ще се разберем все нещо. Само измисли как да я управляваш.
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #33
        mirchozo - Мисля да използвам твоето предложение даже съм измислил начин как да закрепя клапата въпроса ми е следният обаче,понеже тази клапа се управлява с вакуум (предполагам) възможно ли е чрез една тетка да го взема този вакуум от соленоидният клапан? Дотук е лесно но в последствие се замислих значи днеска направих диагностика на количката и забелязах че когато колата е студена ЕГР клапана е отворен на 40% което означава че има голям вакуум,след което като се позатопли стойностите паднаха на 1% при работа на празен ход,като я настъпя пак се качват,мисълта ми е,че ако взема вакуум от соленоидният клан,когато вземе вакуума да намалява клапата (предполгам) би започнала да се затваря и това да прекрати достапът на въздух до двигателя. Не знам дали съм прав ако някъде греша ме поправете,но бихте ли ми помогнали относно как работи тази система от къде взима вакуум,и дали това решение е удачно .Благодаря Ето за тази клапа предполагам че говориш Click image for larger version

Name:	$_12.JPG
Views:	1
Size:	47.2 Килобайта
ID:	2343610

        Comment


        • #34
          Другият вриант е от вакуум помпата на двигателя , но там ако може само да ми кажете от къде създава вакуума

          Comment


          • #35
            Егр го затапвай, ще запише грешка само, но няма да ти светне чека.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
            Горе главата, нищо че е празна...

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Сириус Покажи съобщение
              mirchozo - Мисля да използвам твоето предложение даже съм измислил начин как да закрепя клапата въпроса ми е следният обаче,понеже тази клапа се управлява с вакуум (предполагам) възможно ли е чрез една тетка да го взема този вакуум от соленоидният клапан? Дотук е лесно но в последствие се замислих значи днеска направих диагностика на количката и забелязах че когато колата е студена ЕГР клапана е отворен на 40% което означава че има голям вакуум,след което като се позатопли стойностите паднаха на 1% при работа на празен ход,като я настъпя пак се качват,мисълта ми е,че ако взема вакуум от соленоидният клан,когато вземе вакуума да намалява клапата (предполгам) би започнала да се затваря и това да прекрати достапът на въздух до двигателя. Не знам дали съм прав ако някъде греша ме поправете,но бихте ли ми помогнали относно как работи тази система от къде взима вакуум,и дали това решение е удачно .Благодаря Ето за тази клапа предполагам че говориш [ATTACH]148303[/ATTACH]
              Вакума няма да е проблем.Проблема е че няма как да се управлява соленоидния клапан.Когато вакума намалява клапата се отваря.
              Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

              Comment


              • #37
                Разбирам те. Искаш да кажеш че просто няма как да го припасна към този модел понеже дори и да го свържа към вакуума на ЕГР-а или понякакъв си начин сложа нов соленоиден клапан в програмата на ECU не е заложена такава информация за управление на клапата за меко гасене на двигателя ,с други думи трябва да се започне от ECU няма да стане моята работа както я мислех.Но благодаря за отзивите .

                Comment


                • #38
                  Аз мисля че през едно реленце може да се подкара новия ти соленоиден клапан, през норм затворен контакт, т.е. когато е на контакт или запалена колата контакта му да е оторен и соленоидния клапан да не получава напрежение и да не пуска вакуум към клапата, при отпадане на контакта съответно да получава напрежение и да пуска вакуум съответно да затваря въпросната клапа. Евентуално и някакъв кондензатор който да задържа за 2секунди след отпадане на захранването.
                  Колегата Екутроник нека изкаже мнение по въпроса.
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #39
                    Тая тема я бях пуснал на времето ама накрая ми писна и се отказах да се занимавам. Сега като видях ,че сте я вдигнали пак се зароди желание да я подкарам. Клапата се движи на ръка, пускам тест на селеноида работи, като му откача буксата светва чека ама не ще да работи и това е. Като гася не идва импулс на селеноида. Въпроса ми е, ако наистина може да се върже с реле като я гася да пуска ток ще тръгне. Ако някой е на ти с вързването и ми обясни как може да стане ще съм много благодарен.
                    sigpic156 2.4 jtd 150hp.+++

                    Comment


                    • #40
                      Аз все си мисля че някой който разбира от електроника може да измисли схемичка която доколкото разбирам трябва да пусне някакъв импулс от 1-2секунди и след това да се самоизключи.
                      Иначе най-най-простия начин е с 1 бутон при гасене да пускате сигнал на соленоида на клапичката.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment

                      Working...
                      X